Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Vippes legekammerater

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeOns 8 Nov 2006 - 22:40

Hvis katte dog bare kunne tale... gad vide hvor meget de kan huske og hvad de opfatter, hvor mange lugte de kan kende osv. osv.

Vi fik forleden tilsendt kvitteringer på at Trold og Trøffel er blevet neutraliseret og øremærket dagen efter Vippe. Hos samme dyrlæge som os. Hvor pudsigt er det lige Smile
vi talte om hvor hyggeligt det kunne have været hvis det var samme dag som Vippe, så kunne de have hilst på hinanden og talt om minder og sådanne Laughing

Fandme om så ikke i dag vi får kvitteringer for at TVEBAK OG NUTTIE er blevet neutraliseret SAMME DAG som Vippe på selvsamme klinik... dvs.. de har stået side om side i burene, både inden neutraliseringen og under opvågningen...!!
OG de har fået de to øremærkenumre lige efter Vippes lol! DET er da for grineren!
TOP SMALL WORLD... og damn hvor skaffer vi dog den dyreklinik mange kunder rolleye Men de er sgu også gode. Vi er ihvertfald glade for dem.
husum dyreklinik, så er det sagt thumbup Laughing


Til jer der ikke ved hvem Nuttie og Tvebak er, så er det to plejemisser som vores Vippe er vokset op med lige fra hun var helt bette.. se hende her med Tvebak:
Vippes legekammerater _MG_1559

Og her er så Tvebak og Nuttie lidt større, et par uger forinden de skulle afsted herfra til deres nye ejer Smile
Vippes legekammerater IMG_3391


Jeg syns bare det er så hyggeligt at tænke på at de har genset hinanden helt tilfældigt efter så mange måneder.. selvom de nok ikke har genkendt hinanden, er det en sød tanke Smile dance
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeOns 8 Nov 2006 - 23:25

sidder her og smiler, ja verden er sgu lille, tænker sommetider på hvor meget jeres små mislinger har "fyldt" bare i mit liv.... og nu er de blevet såååå store.... håber du fortsat har lidt kontakt til deres respektive ejere.....
Det kunne nu være sjovt hvis de havde kunnet tale sammen om deres barndom.*GGGG* og tvebak kunne sige " hold op hvor var du lille, og jeg varmede dig og gav dig selskab, og tigeren var "vores ven" kan du huske det ? Vippe " ihhh sikke en smøre......
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeTors 9 Nov 2006 - 0:20

Hej Bente.
Ja det kan du tro, vi får regelmæssigt små updates fra de fleste ejere og vi elsker det In luuv

MEN vi var nu ikke klar over at Tvebbe og Nuttie skulle neutraliseres samme dag som Vippe Very Happy Det er bare total tilfælde af største karat Smile
altså altså altsååå, jeg syns bare det er så hyggeligt at tænke på at de har genset hinanden hihi dance
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeTors 9 Nov 2006 - 10:08

Funny post
lol! aiiiii hvor er det bare sjovt.... Tænk at verden er så lille..... Og ja hvem ved om de måske har kunne genkende lugte af hinanden..... airborne
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeTors 9 Nov 2006 - 10:26

Ja og jeg må hellere lige indskyde at de jo faktisk ikke hedder Tvebbe og Nuttie mere, men O'Malley og Duchess og Nuttie er blevet en sand kælepot som altid stjæler pladsen på ejers bryst, når der skal ses tv på sofaen :-) Hvor skønt er det lige.
Det var Vippe der fortalte mig det *G*

- Ej spøg til side, ejer skrev det i en mail for et par uger siden ;-P
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeTors 9 Nov 2006 - 11:17

herligt, at kunne følge med i deres nye liv, de var jo trods alt en betydelig del af jeres hverdag, for nogen tid siden..... uhhh det er bare så dejligt at høre, de hatr det så godt.....
Tilbage til toppen Go down
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeFre 10 Nov 2006 - 12:07

Hi hi, det er godt nok en sjov historie. Dejligt det går godt for dem, ja det må være skønt at vide Very Happy

NB! Nysgerrig - har du skiftet dyrlæge,eller bruger du bare begge 2 ?
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeFre 10 Nov 2006 - 12:16

Denise, vi bruger dem begge. Men mest Husum.
Felina er alt for dyr, hvor Husum er mere samarbejdsvillig, hvilket vi finder en nødvendighed mht alle de killinger vi har igennem her Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeLør 11 Nov 2006 - 20:52

OK, var bare nysgerrig, du ved Laughing Klart man må se på pengene med så mange smådyr Smile
Tilbage til toppen Go down
Miyania
Still just a kitten



Antal indlæg : 96
Age : 38
Localisation : Fredericia
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeSøn 12 Nov 2006 - 1:08

Denise: Husum er også bare så god Very Happy Vi havde selv husum, indtil vi flyttede og har altid været meget tilfredse med dem.

Den ene gang vi har været hos Felina, blev killingen faktisk fejldiagnostiseret.... så der var vi ikke videre tilfredse (Det var med Luca).... Synes hun var for hurtig til at diagnostisere hende Sad

Men hun er sikkert god nok Smile Hun har nok bare lavet en fejl lige med os :/
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naima
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeTirs 14 Nov 2006 - 17:39

Jeg bruger også Marianne af og til, det er jo ikke langt fra Brøndby. Men vores normale bor kun 5 min. væk, og så har jeg min lillebror som er flyttet fra Sønderjylland til Greve Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeTirs 14 Nov 2006 - 18:05

Præcis - det er dejligt med lidt at vælge imellem Smile

Gid jeg havde en dyrlæge i familien. hold da op det ville spare os mange penge *G* din heldige starut.
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitimeOns 15 Nov 2006 - 17:39

Han er først flyttet her til nærheden for nylig og han trykker da på misserne, når han alligevel er på besøg Laughing
Men telefonkonsultationer og gratis recepter har der da været nogle af Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vippes legekammerater Empty
IndlægEmne: Sv: Vippes legekammerater   Vippes legekammerater Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vippes legekammerater
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Neutralisering, øremærkning og chip-
Gå til: