Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 killing skal opereres.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeFre 22 Sep 2006 - 18:49

Ja som overskriften lyder har vi en killing som skal opereres Sad

Vi var til dyrlægen i dag, da Vippe skulle revaccineres og alle killingerne skulle sundhedstjekkes.

alle killingerne "bestod" med ug, på nær Taco. cat7
Vi havde godt lagt mærke til han sad længe på bakken når han tissede.. Og nævnte det overfor hende.. Hun kiggede så ekstra på hans tisser og ja, efter at de andre har ligget og suttet på den, så blev den hudløs og der kom sår på. Rex var til dyrlægen med ham for et par uger siden for at høre om der var noget vi kunne gøre. nej bare hold den væk fra de andre, så længe der suttes og vask tissfætterområdet godt. Det gjorde vi så og nu er den fin og ikke hævet og ja set normal ud.Bortset fra at efter sårskorpe er faldet af, så er der dannet arvæv og det har bevirket at forhuden nærmest er vokset sammen om hans tisseleif stars ... så han tisser kun ud igennem en lille bitte stråle, hvorfor forklarer at han sidder så længe på bakken af gangen.. det tager jo lang tid at tømme tanken, når der kun kommer dråber ud af gangen.

Åhhh nej - vi har jo været igennem dette før, bare ikke så slemt. Det virker ikke som om det gør ondt på ham og han leger ligeså godt og glad som de andre.. men vi kan jo ikke stå inde for at formidle sådan en killing videre, som måske senere hen kunne få gener.

Så vi har bestemt os for at give ham en chance. han skal opereres på tirsdag for at fjerne arvæv og gøre tissehullet større. Hvis hun under operationen vurdere at det ikke vil gå, vil hun aflive ham cat11

det er svært med sådan et indgreb fordi huden danner arvæv og det trækker sig sammen. Jeg er spændt på hvordan det går. Han skal sgu klare den, for han er sådan en dejlig glad og kærlig lille mis, som aldrig har sagt et kvæk og han vil gøre en ny ejer rigtig lykkelig over at de har valgt ham, det er vi sikre på

Kryds fingre på tirsdag. Både for at han klarer den og for at det ikke vil ruinere os thumbup

jeg vil kræse lidt ekstra for Taco drengen, denne weekend cat22
God weekend.

May og misserne byebye

killing skal opereres. Taco
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeFre 22 Sep 2006 - 19:26

årh nej dog stakkels lille knægt dog.....og stakkels jer....vil krydse alt hvad krydses kan på tirsdag, både for en hurtig og en billig omgang......
Han er sgu kær, kan sagtens forstå jer.... skulderklap til jer begge, for det fortjener i sgu.....

så er det jeg tænker, hvor er det dog uretfærdigt, de vil bare hjælpe og så ender de op med koloenorme regninger ...øv altså...det er sgutte fair....
Tilbage til toppen Go down
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeLør 23 Sep 2006 - 10:12

Åh nej lille stakkel..... du kan tro jeg nok skal ++ alle fingre og poter herhjemme..... både for jeg og især for den dejlige lille taco....... han skal sq klare den..... Crying or Very sad

Kom så lille skat jeg hepper på dig... cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeLør 23 Sep 2006 - 12:11

Nåå,det lille pus da, det skal nok gå godt Sad Skal nok krydse fingre .
Tilbage til toppen Go down
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeLør 23 Sep 2006 - 12:14

Stakkels lille dreng.. håber alt går godt med ham.. krydser alt hvad der krydses kan her.. også får at i ikke skal af med en formue..
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeMan 25 Sep 2006 - 18:40

Tak for jeres kommentarer, det glæder mig at i vil tænke på Taco i morgen. Jeg skal nok opdatere jer i morgen aften med hvordan operationen er gået thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTirs 26 Sep 2006 - 12:03

++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++

Tænker på dig lille ven....
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTirs 26 Sep 2006 - 18:22

det hjalp desværre ikke Naja Crying or Very sad

Dyrlægen har aflivet Taco pale
han havde ingen tisseleif og var for lille til at få lavet det om til en tisselis thumbdown

Jeg er simpelthen så knust over det.. for han var så skøn og min mis. Han lå på mit skød hver aften og ved mig hver nat. jeg var så sikker på at det nok skulle gå, for han har jo ikke virket tynget af det.. det gjorde det bare ikke

vores dyrlæge mente det ville skabe komplikationer og kræve mange operationer igennem hans opvækst

Kan ikke rigtig skrive andet end at det er så trist, så trist cat11
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTirs 26 Sep 2006 - 19:35

Årh for fanden May-britt....det var sgu trist, meget trist.... jeg ved sgu ikke hvad jeg skal skrive, det hjælper jo ikke alligevel....men du skal vide at mine tanker går til dig og Rex
trøstekrammer pr. langdistance
Tilbage til toppen Go down
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTirs 26 Sep 2006 - 19:57

Nej nu stopper det...... Crying or Very sad det er jeg bare ked af at hører.... my heart goes out to you..... kan godt forstå du er ked søde...... Stort kram herfra... til jer begge.....
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeOns 27 Sep 2006 - 0:13

May-Britt.. Er virkelig ked af at høre det om Taco. Crying or Very sad . mine tanker går til dig og rex.. håber i er oki..

Blir han også begravet sammen med de andre du har mistet eller?

R.I.P Taco good
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTors 28 Sep 2006 - 10:28

Ja det var noget værre hø Sad men nu jeg har fået lagt det lidt bag mig, ved jeg at det var det rigtige.. det kunne ende med en mis med tisseproblemer og som gik og sjat tissede og det er hverken Taco eller ny ejer tjent med. Han har det godt nu.. han leger ved regnbuebroen sammen med de andre små mislinge og min Hannie vogter over dem.

Nej desværre Winnie. Jeg fik ham ikke med hjem.
Vi talte om det, men da vi så var deroppe for at hente Tigermisen som havde været i behandling pga sine ører, ja så var jeg så grådkvalt og trist at jeg bare ville hjem og ikke magtede at se det lille væsen død.
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTors 28 Sep 2006 - 10:33

Det forstår jeg godt... er tigermis ok?

Er sikker på at Taco har det godt hvor han er nu og sidder og kigger ned på dig og de andre små..
Tilbage til toppen Go down
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTors 28 Sep 2006 - 10:38

Kan lige se den lille taco jagt flyve egern på Regnbuen Wink

Hvad er der galt med tigernes øre...?? er han ok...??
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTors 28 Sep 2006 - 10:54

naja *LOL* ja det vil de æææælske..og flyveegernene vil bide dem i næserne og sige fra haha. tak for det syn du gav mig der Smile


Winnie og Naja, Tigerens ører har været dumme så godt som altid. Han har været i behandling for øremider og mellemørebetændelse adskillige gange hos Raiku.

Men alligevel er det som om noget er blevet ved med at genere ham.

Så nu turde vi ikke blive ved med bare at give ham en øremidebehandling fordi det iflg vores anden dyreklinik (husum) kunne være trommehinden var sprunget og så ville det være farligt at behandle med det giftige stads direkte i ørene.

så derfor skulle han op og tjekkes igennem hos dem. De gik helt ind og kiggede og så at ørene simpelthen var STOPPET med øremidelort OG ØREVOKS lavet af øremidelort og smuds. så al den behandling vi har givet ham har bare fået det til at falde længere ned i ørene. Det fik de så renset ud der er heldigvis intet galt med trommehinden.
- Nu fik han endnu en behandling mod øremider og så igen om to uger. Og så skulle han være fit for fight thumbup

Killingerne havde ikke nogle konstaterede dyrlægen til deres tjek i fredags, men de har naturligvis også fået en omgang. just to be safe. Weekenden bød på den helt store tur.

alle killingerne fik ormekur, loppebehandling og øremidebehandling. Og halleluja for en gang skyld var der ingen som fik det dårligt efterfølgende..

Glæd dig til at se dem i dag Naja, de er blevet store og frække Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTors 28 Sep 2006 - 11:24

Ja jeg kom selv til at smile da jeg fik den tanke... Laughing

Gud er det stadig de dumme ører mider.. det var d lige godt satans.... men det er da super dejligt at det ikke var værre en stoppede ør.... så må vi håbe det går over denne gang thumbup
Perfekt at killingerne ikke har fået noget det kunne have været en rode butik.

Du kan tro jeg glæder mig... det er altid total hygeligt at være hjemme hos jer...
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeTors 28 Sep 2006 - 18:31

Det var da dejligt at han ik fejlede noget med ørene og at killingerne er sunde og raske
Tilbage til toppen Go down
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitimeFre 29 Sep 2006 - 1:20

Øv, har lige læst om Taco, det var trist for den lille fyr Sad

Godt tigerens ører "kun" var stoppede til og der ikke var hul.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





killing skal opereres. Empty
IndlægEmne: Sv: killing skal opereres.   killing skal opereres. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
killing skal opereres.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mirakel Vip skal neutraliseres :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Sundhed & sygdom-
Gå til: