Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 opdræt der sælger syge killinger

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 20:49

for yderligere oplysning send meg en PB


Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:05, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 46
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 21:06

det var kort?

Hvrofor ikke bare skrive hvem det er her?
vi har ikke nogle regler om udhænging og den slags Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 21:09

ja, May- britt,


Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:12, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 46
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 21:21

Hmm, lyder ikke godt.

Er der nogle der har henvendt sig til hende om problemet? Kan det være hun ikke har gjort det bevidst?

Er det et eneltstående tilfælde eller er der eksempler på at det sket flere gange ved forskellige kuld?

Måske hun bare bør informeres om at de ormepiller hun giver ikke virker, tænker jeg.

Jeg mener en seriøs opdrætter kan da umuligt bevidst sælge syge killinger? scratch
hun bør da være klar over det vil ødelægge hendes fremtidige renome?

Håber hun har fået en opsang og har lært af sine fejl thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 21:24

sorry


Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:12, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 23:11

Jeg kender ikke opdrætteren, men har læst historierne på KG. Ja det er utroligt, og godt der nu bliver gjort noget ved det. Men mon hun så bare ender som en kattehandler uden stamtavler i stedet ala Charlotte Kofoed. Suspect
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 21 Sep 2006 - 23:18

....skam dig Denise...og så lige før sengetid....jeg får jo mareridt....


Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:13, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeFre 22 Sep 2006 - 9:54

Ja, men sådan nogle BYBer, de kan jo gøre helt hvad de selv vil, der er jo ingen sanktionsmuligheder kan man se Evil or Very Mad Og det er jo så nemt at udnytte stakkels dyr, og det er så nemt at sætte en hun og en hankat sammen og få nogle killinger. Det kan enhver idiot jo finde ud af, hvis det bare handler om at tjene penge, som det netop gør for sådanne typer Evil or Very Mad .
Ja, og stakkels Lone, som også har solgt en avlskat til hende, DET må også være grimt Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeFre 22 Sep 2006 - 13:40

svær situation....


Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:14, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitimeTors 5 Feb 2009 - 15:11

Da jeg er blevet truet med anmeldelse til min klub samt politi, for injurier, ser jeg mig nødsaget til at slette mine indlæg.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





opdræt der sælger syge killinger Empty
IndlægEmne: Sv: opdræt der sælger syge killinger   opdræt der sælger syge killinger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
opdræt der sælger syge killinger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Avl, opdræt og graviditet-
Gå til: