Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Eksem

Go down 
ForfatterBesked
Chanett
Still just a kitten
Chanett


Antal indlæg : 121
Age : 39
Localisation : Næstved
Registration date : 21/08/06

Eksem Empty
IndlægEmne: Eksem   Eksem Icon_minitimeSøn 26 Aug 2007 - 14:38

Mine katte har lidt problemer som i nok kan fornemme Wink Den enes røde tissetrold, og så er der Salo som har eksem.

Jeg har vidst skrevet efter gode råd før, og han har været til dyrlægen flere gange, og fået utallige behandlinger. Prednisolon, Fucithalmic Vet og indsprøjtninger.

Han er altid bar på maven, det er ved de 2 nederste brystvorter. I perioder er det meget rødt og irriteret, og andre gange begynder hårene faktisk at gro ud igen.
Men nu er det igen blevet rigtig grimt, han er MEGET rød og det har spredt sig længere ned mod kønsdelene.

Der er desværre ikke rigtig nogen behandling i.f. vores dyrlæge. Vi kan få lavet en biopsi til 2.000.- kroner, men sandsynligheden for at den giver et svar der kan løse problemet, er meget lille siger de.

Derfor er vi i den meget svære situation, om vi skal give Salo fred. Han er jo en rigtig glad kat, og han leger med de andre, han er kærlig og velopdragen. Men det må jo klø og svie, siden han bliver ved at slikke hul på huden. Og jeg har det dårligt med at vide, at han sandsynligvis er øm konstant. Katte skjuler deres smerte godt, og han skal holdes i live for hans egen skyld, ikke for vores. Ergo skal han have livskvalitet og være uden store smerter.

Hjælp No
Tilbage til toppen Go down
http://chanett.dk
 
Eksem
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Eksem?
» Salos "eksem"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Sundhed & sygdom-
Gå til: