Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Oeremider - et dansk faenomen?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Oeremider - et dansk faenomen? Empty
IndlægEmne: Oeremider - et dansk faenomen?   Oeremider - et dansk faenomen? Icon_minitimeTors 18 Jan 2007 - 3:34

saa har jeg brug for lidt viden venner..
Oeremider... er det kun noget vi har i danmark eller europa eller?
Hvorfor opstaar de? Jeg har nu set de foerste 50 gadekatte her og de har naesten alle haft lopper, men ingen af dem har haft oeremider, warum? think

Hvad er det for nogle smaa baester og hvad er det der skal til foer de gider leve i en mis' oer? varme? kulde? lugt, tryk? I dont get it. scratch

anyway bare noget jeg studsede over forleden thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Oeremider - et dansk faenomen? Empty
IndlægEmne: Sv: Oeremider - et dansk faenomen?   Oeremider - et dansk faenomen? Icon_minitimeTors 18 Jan 2007 - 14:44

Jeg har aldrig haft en kat med øremider, så jeg har aldrig sat mig ind i det. Hvad der står om det er jo bare, at de bliver smittet af andre katte. scratch
Men mon man kan tænke sig det er fordi klimaet derovre er anderledes, de skal måske have et andet "vejr" for at leve, ligesom vi gudskelov ikke har skorpioner og slanger her Laughing
Hvis andre ikke kan komme på noget eller har tid til at finde det på nettet, så skal jeg prøve at spørge min bror om han har gode idéer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chanett
Still just a kitten
Chanett


Antal indlæg : 121
Age : 39
Localisation : Næstved
Registration date : 21/08/06

Oeremider - et dansk faenomen? Empty
IndlægEmne: Sv: Oeremider - et dansk faenomen?   Oeremider - et dansk faenomen? Icon_minitimeTors 18 Jan 2007 - 23:19

Min storebror studerer parasitologi og siger at den lille grimme parasit lever alle steder. Og at den er i familie med fnatmiden.

Men altså, kaniner, ildere osv osv kan også få øremider, og har aldrig oplevet en kanin med øremider? Havde ellers en dels om barn. Altså kaniner Wink
Tilbage til toppen Go down
http://chanett.dk
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Oeremider - et dansk faenomen? Empty
IndlægEmne: Sv: Oeremider - et dansk faenomen?   Oeremider - et dansk faenomen? Icon_minitimeFre 19 Jan 2007 - 5:08

Hmmm mystisk, jamen saa er de vel bare sluppet heldigt alole gademisserne her oppe Smile

Tak for opklaringen cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Sponsoreret inhold





Oeremider - et dansk faenomen? Empty
IndlægEmne: Sv: Oeremider - et dansk faenomen?   Oeremider - et dansk faenomen? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oeremider - et dansk faenomen?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Sundhed & sygdom-
Gå til: