Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ny plejekilling til katteformidling.dk

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeOns 23 Aug 2006 - 9:03

Tyttebøvs kalder vi hende In luuv Jeg hentede hende i Slagelse i nat
Hun vejer 336 gram. og er lettere under ernæret. Men vi skyder på en 4 uger.
Vi har tre killinger der er lidt yngre end hende og hun virker ikke ligeså fremme i skoene som dem og da hun samtidig er lidt varm mistænker vi hende for at være sløjs.

Hun ligger nemlig bare og ligger istedet for at møfle rundt som de andre ;-/
- Vi giver hende en antibiotika behandling og holder hende fra de andre små, så vidt muligt, så hun ikke kan smitte dem. . Better safe than sorry, right cat13

Jeg tror også hun kan have orm, da det mange gange virker som om hun får noget op i halsen og hun sidder og tygger på det/gaber/åbner kæber. men kan desværre ikke give ormekur før om en uges tid, det vil være for hårdt ved hendes mave. hun skal lige have opbygget lidt kræfter først. Nogen der kender de symptomer hvis det nu ikke skulle være orm der generer?

Ny plejekilling til katteformidling.dk IMG_9151

Og ps. fedest, jeg har simpelthen lært at oploade billeder.
Tak Naja photobucket rules catwomnan
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeOns 23 Aug 2006 - 9:20

Ihhh hvor er hun bare fin.... og sikke kær hun er på billedet lættere bæløjet.... Laughing Kunne misse mor ikke længer passe hende siden i måtte træde til.... :?: Men hun er heldig at hun er landet i jeres kærlige om omsogsfulde hænder... hun skal nok hurtigt(banker under bordet 7-9-13) komme på ret køl igen.... Og sikke et dejligt navn... er det ikke fra prop og berta...?? synes der er et eller andet der dæmre......

Jeg kan desværre ikke hjælpe med orm spørgsmålet da jeg ingen erfange har på området... silent

Men rigtig mange gange tillykke med den lille nye..... kunstnerisk
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Gæst
Gæst




Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeOns 23 Aug 2006 - 9:32

hvor er hun lækker, trist hun er sløj, tror du har ret med hensyn til orm, for jeg kan ikke lige komme på andre årsager ellers. dejligt du reagerede så hurtigt i aftes.
også herfra skal der lyde et stort tillykke, dejligt du kunne hjælpe
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeOns 23 Aug 2006 - 10:06

Naja, ja er det ikke et kært navn hihi Laughing jeg ved ikke hvor det er fra, men jo prop og berta lyder meget sandsynligt, det dæmre også noget hos mig. syns bare det var så sødt, ved ikke hvor det kom fra.

mht. hendes mor, så er hun er en kat der blev indleveret til en dyreklinik uden mor og så tog en af de ansatte hende til sig loved

Bente, tjaa uden dig var det jo ikke lykkedes, du formidlede kontakten, såååå thumbup

ps.. billedet er taget på sofaen her til morgen med naturligt lys fra vinduet sæføli!
jeg har nu pakket hende ind i et stort håndklæde så hun ligger godt, varmt og mørkt og så må vi bare håbe hun kommer til kræfter. vi vil fodre hende hver 3. time, som med de andre bette bøvser, men fra seperat sprøjte, så hun ikke smitter de andre naturlich cat21

Ha en dejlig dag allesammen byebye
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeOns 23 Aug 2006 - 10:15

Arh Pjat, jeg skrev jo bare nogle forslag, og vips poppede du op..... men jeg ved hun ikke kunne havne et bedre sted. Krydser fingre for hun snart bliver frisk
også en dejlig dag til dig May-britt og alle i andre
Tilbage til toppen Go down
Chanett
Still just a kitten
Chanett


Antal indlæg : 121
Age : 39
Localisation : Næstved
Registration date : 21/08/06

Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeOns 23 Aug 2006 - 23:21

Nuhr en dejlig lille en Smile

Åha vi bliver nød til at svinge ind forbi Kbh snart så jeg kan fylde lommerne med små kattekillinger Wink
Tilbage til toppen Go down
http://chanett.dk
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitimeTors 24 Aug 2006 - 18:07

Chanett, I skal være hjertens velkomne, men lommerne tjekkes ved udgangen crazy
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Sponsoreret inhold





Ny plejekilling til katteformidling.dk Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plejekilling til katteformidling.dk   Ny plejekilling til katteformidling.dk Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny plejekilling til katteformidling.dk
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Sundhed & sygdom-
Gå til: